Návštěvou těchto stránek souhlasí s použitím cookies. Více o naší Cookie Policy.
Zavolat zpět za 30 sekund. Zdarma!

Slitina баббит

Technická charakteristika

Баббиты — антифрикционные легкоплавкие slitiny, základem které slouží jako olovo a cín. Představují skupinu легкоплавких slitiny s malým koeficientem tření. Teplota tání se pohybuje od 300 do 440 °C. Svým názvem, jsou povinni americký vynálezce Izákovi Баббиту. Základní cíl — zajištění rovnoměrné притирания pohyblivých dílů ve vrstvě баббита, vyplněný nebo напыленного na trupu vložky ložiska. Jsou rozděleny na:

— cínové Б83, Б88, БВ3С (na bázi cínu, mědi a сурьмы) ;

— mdlé BN, Б16, БСб (olovo, měď, antimon a cín);

— vápníkové БК2, БКА, БК2Ш (olovo, sodík a vápník).

Přednosti

Sníží výrazně opotřebení pohybujících se částí, což přispívá životnost zařízení. Tloušťka баббитового vrstvy nanesené na ocelové vložky, určuje spolehlivost ložiska skluzu. Vyznačují rychlou прирабатываемостью k povrchu hřídele, mají vysokou plasticitu a schopnost zadržet maziva. Je dosaženo podobného za účet skvrnité vzory баббитов, v měkké základě kterých jsou k dispozici pevný částic. Princip akce je následující: otáčející se hřídel opírá o pevné částice, které jsou schopné vydržet vyšší měrný tlak, a měkké základ rychleji изнашиваясь, прирабатывается k hřídeli a tvoří микрорельеф, který udržuje mazivo.

Nevýhody

Všechny bez výjimky баббиты mají jednu nevýhodu — velmi nízká odolnost proti únavě, což výrazně omezuje funkčnost ložiska. Баббит se nalije do ložiska mají ocelový nebo bronzový pouzdro. Tloušťka баббитового vrstvy, vyplněný na ocelové vložky, které mají vliv na životnost ložisek — snížení tloušťky vrstvy продляет životnost ložiska.

Použití

Nejvíce žádané varianty slitiny:

10% mědi, 90% cínu;

7% сурьмы, 4% mědi, 7% сурьмы, 89% cínu;

15% сурьмы, 5% cínu, 15% сурьмы, 80% olova;

Jako aditivní použity: měď, antimon, arsen, nikl, kadmium, telur, sodík, vápník, hořčík. Pro zvýšení viskozity a dosažení minimální koeficient tření se používají cínové баббиты, které mají tepelnou vodivost, odolnost proti opotřebení a vysokou odolností proti korozi. Pro ložiska válcovacích strojů a dieselových motorů se používají olověné баббиты, se vyznačuje vyšší pracovní teplotou. Uložena ve valivých kolejová vozidla železniční dopravy používají olovo-vápníkové баббиты. Vápníkové slitiny mohou být легированы a dalšími prvky. Zinek slitiny se používají pro získání obsazení polotovarů a různých tvarovek a dílců vstřikováním. Na jejich základě vyrábí подшипниковые припои a slitiny.

Плавка slitiny na základě výše uvedených prvků nepředstavuje potíže, ale různé komponenty, které jsou zahrnuty v jejich složení, je obtížné koordinaci jednotného technologického procesu tavení. Na základě tohoto, technologický proces je vyvíjen zvlášť pro každou složku.

Dodavatel

Poskytovatel «Auremo» nabízí koupit баббит dnes na výhodných podmínek.Velký výběr na skladě. Odpovídající GOST a mezinárodní standardy kvality. Vždy je k dispozici cínové, olověné, olovo-vápníkové баббиты, cena — optimální od dodavatele. Koupit dnes. Velkoobchodní zákazníkům cena — zvýhodněné.

Koupit, výhodná cena

Poskytovatel «Auremo» nabízí koupit баббит ve velkém nebo ve splátkách. Na skladě je prezentován nejširší škálu produktů. Vždy je k dispozici cínové, olověné, olovo-vápníkové баббиты, cena — je způsoben technologickými vlastnostmi výroby bez zahrnutí dodatečných nákladů. V tomto segmentu společnost «Auremo» — nejvýhodnější dodavatel. Na webových stránkách společnosti zobrazí nejvíce aktuální informace o zboží, tam je adresář produktů a ceníků. Koupit баббит dnes. Kvalita odpovídá GOST a mezinárodní standardy. Nejlepší cena od dodavatele. Těšíme se na vaše objednávky.

Náš konzultant vám ušetří čas

+7 (962) 383-76-36
E-mail:

Předplatné

Speciální akce a slevy. :)